Thursday, October 1, 2009

Q.u.i.k.i.e

**15 days to go... (gigit2 kuku + hujung bantal)


Haha.. okie2.. i know i'm 8-week-lagging (CSI Miami new season had started 12/8/09).

Tapi there's nothing to gossipkan before this, selain depade 'kehidupan semula' En Horatio Caine.. (well, lgpun everybody knew that..) Rase cam tak puas hati pun ade time tu bile dapat tau H hidup balik, penat je panic last season kan. hahaha... =P

Quoted from 'Hot Magazine' "Horatio Caine, Rising from the dead.. Sunglasses still intact". =P



'Staring at the horizon'
pic source


Cube tgk gaye die! hahaha seriyesli mase first2 tgk citer ni dulu rase cam nak masuk dlm tv tu sekel pala die sket. Dengan gaye asyik nak pandang tepi die.. isskkk!! Nak cakap ngan penjahat pun nak pandang tepi. Nak cakap ngan mayat pun pandang tepi. Pernah gak terpikir camnela wolfe, calleigh ngan eric delko (ensem!) leh tahan kerja ngan die. ;P Tapi pastu tetiap minggu aku g layan lak citer nih.. haha..


Kan everytime die nak commercial break die ade kuarkan note/quote/info pasal csi miami.. hehe.. last nite one had caught my eyes..

"David Caruso is the one who suggested the 'Horatio' sunglasses" (something like that laa..)

Tak ingat sgt actual quote die.. tapi aku depade ngantuk terus segar, bangun gelak giler2. Mama pun pelik jer.. hahaha... So, terhasillah Horatio Caine & Sunglasses nya..

Paling takleh blah. Scene last skali bila dah jumpe kes, H pegi selamatkan baby tu.. siap ade asap kaler kuning2. cheh.. dengan machonya H kuar.. hahaha.. Pastu mase nak bagi baby tu kat mak die.. siap sangkut sunglass kat leher (mcm mat rempit sangkut sunglass kat blakang tengkuk tu.. only he sangkut it at the front like collar or something) hahahaha... !!!! serius! Ahad ni cuba korang g tengok back-to-back kat axn.. hahaha.. =P

sunglasses source

Sekian gossip ari ni... =P (camne laks aku nak mintak maaf kat die nih)

5 comments:

Iza Ismail said...

Cik Groovy,
jangan ko kutuk Mr H ni yek.. aku suka dia.. dia sangat cool oke haha.. ape kes pun tak penah panic dia nih. aku pun pelik (~_~)..

groovy ally said...

hahahaha.. die tak panic sebab ade spek die tulaaa.. hahaha... ;P kalau panic takleh laa die buat pandangan ala-ala 'merenung mase dpn' die tu.. hahaha... jahatkan aku..

plat said...

asap kepul2 kuning2... pause dlm 30 sec...pastuh H dgn gaya tahiknya kuar bersama baby..... bagi baby kat mak dia yg buat anak tak halal dgn photographer tuh... kaki mau kasik satu tegak keras..satu lagi senget sket...

peh..dia punya tarik feel tuh... aku ingat leh lawan keri jamaludin punya ranking kebencian...

tak style langsung.dem.

Aety Hassan said...

Hait!! aku pun suka gak mamat nih. Tapi kan nak buat cam mane, HERO tetap HERO.
Sebelum dia selamatkn baby tu, mati2 aku ingat baby tu dh mati (betul ke ayat aku nih??) Mau tidak, berapa pusingan mpv tu tergolek. Alih2 tengok dia keluar dr asap tu sambil dukung baby, muka selamba jer.. he he..

(*v*)

groovy ally said...

hahaha...
plat: tu arr pasal.. aku dah hagak mesti die bwk kuar baby tu idup.. hahaha.. paling tatahan duduk separa mencangkung tu!!! ahahahah!!
aety: hahaha sory la aety.. hahaha ;P aku takleh ngan die.. hahaha ;P

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates