Thursday, November 5, 2009

Fine... Leave..



Pergila sumer orang... Pergi... Pergi..
Pergila sesumer kat MMC tu... Pergila...
Pergilaa sumer kursus h**b tu... pergilaaa...
Pergilah... tinggal aku sensorang kat opis ni... Pergilaa...
Huk huk huk...







Balik kang jangan lupe tapau rojak tempe orait!! hehe.. ;p

Aku sensorang kat opis.. (unit aku la.. org lain kat ofis ni pun leh kire sebelah tangan tgn + separuh tgn kiri)
Aku hampir2 nak kunci pintu ofis mase sampai tadi ~~ takut org jahat naik ofis & menyerang kami yang sedikit (byk pengaruh tv) + takut customer datang ofis (ahaha.. chiss)
Aku agak gembire juge takde ramai orang..
sbb leh wat keja ngan aman (tanpe perasaan berada dlm pasar mlm atau pasar rabu)..
tapi sedikit terganggu sbb takut2 sunyi sangat.. dengan aku skali sunyi sepiiiii...
Huhu...

3 comments:

Aety Hassan said...

rileks la wei.. aku nih ha baru lps ngadap org hq kat bkt mahkamah ni utk audit walhal nama naik utk h**b tu.. bos awal2 dh reject nama aku utk pegi h**b tuh.. seram beb audit!! hu hu..

Unknown said...

ain yg emo kena tinggal dek staff..
keh keh

groovy ally said...

hahaha.. tulaa pasal.. bosan siut kena tinggal sensorang... aku cam kekadang tu siap terasa cam bukan kat opis... hehehe.. dahla org kate tingkat 3 ni keras.. chis!

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates