Thursday, September 17, 2009

Anjakan Paradigma..

29...

Okay, u may want to skip this rambling entry.. huhu... =P

1. If u asked me last week, i wud answer you "sebulan lebih lagi". But, if u asked me today, i wud answer u.."xsampai sebulan dah" uhuhu (itupun... kalau aku jawapla kan.. selalunya sengih je)
2. Waktu ini @ 9.57 am, bulan depan:

  • Mungkin sy sedang berhempas pulas memakai baju yang mungkin tidak muat.. (fuh kiri.. fuh kanan... mintak2 jangan!)
  • Mungkin saya turun lagi 3 kilo.. or worst! naik lagi 3 kilo.. (arrggghhh!! grrovvyy!! stop eating!)
  • Saya tidak lagi CikGroovy pada hari ini.. (saya masih sorang manusia laa giler.. ) ;p
  • Mungkin saya sedang membebel2.. or worst melalak sebab ade benda yang tak kena.. cecheh! nervous la katekan...
  • Atau mungkin saya sedang kena bebel ngan Mama!! sebab belum mandi or Worst! belum bangun tidur!! (fuuhh.. jangan la aku gi buat perangai tak senonoh camnih..)
  • Mungkin Aiman sedang berlari2 anak dikeliling rumah sambil cubaan memasuk bilik saye.. tapi sorry yerr aiman.. Achik tgh nervous nih... hahah.. "Hah! Along... jgn angkat adik tu.. dah siap kebelum.. pegi mandi dulu.. dah la kening tak takde.~ (Along Honey had shaved her eyebrow last Saturday @ 12/9/09. budak ni betullaa..)
  • Minta2 Mama sihatla hari ini nanti... nanti mesti mama tgh dok sembang2 ngan maklong, mamacik, makngah.. sambil tak lupe mmberi arahan terakhir kepada kami sumer.. ngeh2! ampun Ma.. =P
  • Mungkin juga tengah on the phone dengan En. Ted.. ape lagi membebellaa.. "dah bangun ke belum? bile mau datang.. bla bla bla.." gossh! mesti tetibe Ted rase nyesal dah pagi nih.. heheh.. ;P terime jela eakkk...
  • Yang Pasti, Papa yang paling cool... heheh tugasan berat dah settle semalam (as in oct nntila). So, Papa maybe just sitting at the hall with Pak Long, Papacik (InsyaAllah, pray to Allah, Papacik will be discharged from the hospital by now~then~errghh as in oct la, u got what i mean kan) n Pak Ngah. Waiting for the ladies to be prepared. Or, maybe he'll assist bahwe to get ready.
  • Mungkin port paling riuh ialah didapur, meja makan, hall tv (dedue). kat depan mesti bapak2 tgh rehat2.. Mungkin ade isu hangat pasal politic ka pasal bola ka nnti.. lagi laa gawat..
  • Mungkin saya sedang tunggu kak mimi datang.. "dik bawak air sikit untuk kak mimi". or, dah sedang dalam proses penyiapan.. huhuh...
  • Mungkin Nenek Nab (my neighbour) ngan Cik Ani dah dtg jengah2.
  • Mungkin saya sedang blushing2 sambil nyorok blakang langsir.. or worst.. gigit langsir tu.. ;P
  • Saya dah kena panggil seseorang itu sebagai s**** or worst a****. Hahahah! Nak gelak guling2.. mcm emoticon tu.. hahahaahhaha.... ok stop.

2 comments:

Unknown said...

serius ko tgh mental disorder.. keh keh.. tajuk ko mmg x ley blah ok..
anjakan paradigma.. sengal weh!!!

groovy ally said...

kehkehkeh..haha..sengal kan... tula babe.. saje kasik tiup semangat sket kat aku nih.. haha.. =P

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates